niedziela, 1 września 2013

Karnawał Blogowy #47: Patenty. Pimp a RPGame

Pimp a Game

Pafnucy zakończył kolejną edycję karnawału zbierając odpowiedzi na pytanie: ile systemów?  Dzięki Paf. Niech staroświatowy karczmarz poleje na mój koszt.

Od dłuższego czasu karnawał stał się jedynym źródłem artykułów, rozmów na temat mojego hobby, mało tego, tylko blogosfera spełnia moje wymagania odnośnie recenzji gry - autor przyznaje się, że grał w dany tytuł i opisuje wrażenia odnośnie świata i mechaniki. W związku z tym nie bez wahania zgłosiłem się na przejęcie karnawału. Spieprzyć temat łatwo, znaleźć coś co nie było przegadane (k100 + k20)+INTELIGENCJA/KRZEPA nie jest łatwo.

Ha, tak więc, temat trafił w moje ręce. Oj jak chciałem żeby było oryginalnie, nowatorsko, żeby nikt nie mógł napisać: Simpson already did it. Na szczęście dla mnie dałem sobie spokój z kreacją nowych bytów. Zachęcony przez ojca chrzestnego karnawału, imć Borejkę udałem się na CPN po szampon i naszło mnie pytanie: 
o czym bym chciał przeczytać, co kręci mnie w RPG, gdzie przydało by się inne, może świeże spojrzenie?
Tematem na wrzesień są pateny na sesję RPG. Bardzo zależy mi na tym, żeby w tym miejscu nie dopowiadać, dookreślać, chciałbym żeby ramy tej edycji były bardzo szerokie. Co sprawia, sprawiło że Twoja sesja była niezwykła, niecodzienna. Patenty fabularne, sztuczka MG, niebanalny pomysł graczy, niezwykła konstrukcja kampanii... piszcie, dzielcie się, wymieniajmy się pomysłami, uwagami. Swoje wpisy wrzucajcie w komentarzach.

P.S Na koniec karnawału stworzymy ankietę wpisów oraz skompilujemy wpisy w jednym pdfie. Zapraszam do dzielenia się doświadczeniami.

7 komentarzy:

  1. Kapitalne! Akurat sam mam w szufladzie pomysł, który - uważam - jest takim ciekawym patentem, a którego wcześniej nie miałem okazji opisać. Teraz będę miał dobry powód. No i oczywiście już nie mogę się doczekać notek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, proszę: http://quodmeturbat.blogspot.com/2013/09/mariaz-metapoziomu-z-fabua-w-rpg.html

      Usuń
  2. Połowa miesiąca, a tu dopiero jeden wpis?

    Dlaczego Karnawale umierasz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że nie odbiegłem za bardzo od tematu. Patent na zaangażowanie graczy - oddanie im władzy nad fabułą. Zapraszam do mojego wpisu: http://wszedziegry.blogspot.com/2013/09/oddaj-sprawy-w-rece-graczy-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  4. No chopaki i dziewczęta, do północy niewiele czasu :)
    http://karprpg.wordpress.com/2013/09/30/kb47-malarz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś przejmuje karnawał?

    Jak nie, to się zgłoszę i podtrzymam może (albo dobiję) tą inicjatywę. Proponuję 'Erotyka w RPG".

    OdpowiedzUsuń